czwartek, 11 czerwca 2015

Uwaga! Achtung! Ważne ogłoszenie!

W związku z marną działalnością na blogu zmuszony jestem ogłosić zawieszenie wszelkich prac na nim i z nim związanych na czas nieokreślony :D Może kiedyś zacznę znowu pisywać, ale na razie nie widzę ku temu powodów. Nie piszę już od dawna co da się zauważyć, więc żadna to nowość. Jakoś tak brak weny i brak czytelników. Za dużo tu roboty z tym wszystkim... pieprzenie się z każdym postem... eee tam... blog umarł już śmiercią naturalną. To i tak był dość chybiony pomysł z mojej strony, z tym blogowaniem... marzyły mi się miliony czytelników! Miliardy! Rząd dusz! Bycie władcą umysłów!...ale nie dla nas kwitnie ananas... Takich blogów to od cholery jest, więc żadna to różnica czy mój będzie działał czy nie. Każdy ma i tak własny gust literacko-muzyczno-filmowy. Pisać dla własnej przyjemności też mi się nie chce. Szkoda czasu! Wolę coś poczytać, obejrzeć, przesłuchać coś, a na blogu to takie zapieprzanie bez sensu... głupiego robota! Wszystkich moich żarliwych czytelników (czyli całych dwóch! no może okazjonalnie trzech, czterech) przepraszam i odsyłam na inne portale na których działam. Na lubimyczytac.pl cały czas piszę opinie o książkach i to na bieżąco. Co przeczytam, to podzielę się swoimi wrażeniami. Czuję że tam to ma sens, odpowiednie do tego miejsce i jest jakieś audytorium. To sam poczytam opinie innych ludzi, to dorzucę coś od siebie i tak to się kręci fajnie. Jak ktoś chciałby podyskutować o literaturze to odsyłam na mój profil. To samo tyczy się filmów i muzyki. Na filmwebie i last.fm też "działam", jeśli można to tak określić. A blogi to tam pierdolenie takie! Dałem się nabrać! Jak na facebooka niegdyś! Aa to złodzieje! Oddajcie mój stracony czas! Hochsztaplerzy! Ktokolwiek wymyślił idee bloga niech smaży się w piekle! Bądź przeklęty na wieki! :D

1 komentarz: